scroll html


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 25 January 2012

PENAWAR DUKA KU....

salam....
lma x update blog nie...hmmm
bz ckit...
sebulan dua ni hidup aku happy sgt2...
sbb hati aku dah dimiliki oleh seseorng yg aku syg....
iaitu buah hati ku...my mama@liyana musfirah...
dia la yg menemani ku dikala aku kesunyian....
bgi smangat kt aku dengan apa yg terjadi dlam hidup ku....
aku syg dia sgt2....


miss u mama

tanpa dia xtau la mcm mana aku nak bawa diri aku nie....
syg kan dia,cinta kan dia...
kalau boleh nak sehidup dan semati ngan dia...
walaupun aku dok jauh ckit dari dia...
aku jujur ngan dia n setia menanti dia....dan aku percaya dia 110%


(ma...kita tetap akan jadi mcm dalam gambar nie selama-selamanya....
YOU'RE MINE,I'M YOURS....<3<3)


SAYZ:-ma...pa syg ma sgt2...pa harap ma pon sama...jangan tinggalkan pa....
sabar k...ti pa keje btol2 pa kumpul duit..
pa lamar ma k....
ingat kan tema pink purple...hehehe
love u ma...love u so much....
muahhhhhhhhhhhhhhh...

p/s: ma jangan nakal2 k...heheehehhe... syg ma....
      pa janji akan jaga ma sampai akhir hayat pa....

No comments:

Post a Comment